dinsdag 24 mei 2011

Favorite song of the moment.



Dit zijn mijn favoriete liedjes van het moment, dit veranderd heel vaak dus het kan zo zijn dat ik morgen weer helemaal fan ben van een ander liedje. Maar dit zijn dus mijn favorites nu.


Mijn favoriete liedje van het moment is someone like you van Adele. Ik vind sowieso de liedjes van Adele echt super mooi, maar aan dit liedje ben ik nu zo´n beetje verslaafd geraakt. Ik hou namelijk wel van rustige liedjes die schattig klinken. Hoewel ik eigenlijk wel van allerlei soorten liedjes houd en van nieuw tot oud is dit toch op het moment wel mijn favoriete liedje.




Een ander liedje dat een tijdje geleden mijn favoriete liedje was is dan weer eigenlijk precies het tegenovergestelde van dit en meer een dans nummer namelijk Party rock athem van LMFAO. Geweldig liedje, vooral dat stukje na everyday i´m shuffleling (op 2:15).




En dan als laatste don't stop the party van The Black Eyed Peas gewoon omdat hij leuk is en het lievelingsliedje van mijn vriendin Nikita :)





Nou dat waren dus mijn favoriete liedjes.

Loveeee

Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten