dinsdag 26 april 2011

Haul 26 April 2011

Hallooo,

Vandaag voor het eerst een haul, ik heb niet echt veel dingen gekocht, namelijk maar 3 dingetjes.
Ook had een vriendin voor mij een Sleek palette in Storm voor mij meegenomen vanuit Londen, maar daar had ik geen foto's van gemaakt omdat de douane hem half kapot had gegooit. Het is nu namelijk meer pigment dan een vaste oogschaduw. Maar anders doe ik daar een andere keer wel een artikel over en dan doe ik er gelijk een artikel bij over mijn andere Sleek palette in Original.

Ik ben vandaag naar de kruidvat geweest en daar heb ik naar het nieuwe merk NYC (new york color) en ik had gelijk bedacht dat ik er dan een product van ging kopen.

Als allereerst heb ik een nagellakje gekocht van NYC:
















En op je nagels ziet hij er zo uit:

















Ik vind het een hele mooie kleur, lekker fel en ik was al opzoek naar een leuk nagellak kleurtje voor in de zomer. Ook vind ik dat de nagellak goed lakt en hij dekt ook heel goed. Hij kost €2,20



Dan heb ik als tweede een mascara gekocht van NYC en daarbij heb ik goed gelet op hoe het borsteltje eruitzag, want ik weet niet maar ik houd niet echt van die dikke borsteltjes ofzo.

















Ik heb de mascara nog niet uitgeprobeerd maar het borsteltje ziet er wel fijn uit, het is een soort van spiraal vorm. Deze koste €2,99

En dan als laatste heb ik een kwastje van Essence gekocht
















Eerst had ik echt zoiets van, okee wat moet ik eigenlijk met een paars kwastje en zal hij wel goed zijn. Maar ik dacht tjaa voor maar €1,20 wil ik hem best uitproberen en ik wou al heel lang een klein crease kwastje, want ik heb een 17-delige kwastenset maar daar zit alleen een dikke bij, dus ik ben tot nu toe nog wel tevreden met dit kwastje, maar ik heb hem nog niet schoon gemaakt en ik denk ook niet dat ze van echte dierenharen zijn gemaakt dus ik kijk wel.

Ik hoop dat deze haul wel een beetje interessant was en ik weet het, eigenlijk moet ik elke dag een artikel schrijven of in iedergeval 2x per week, alleen met huiswerk enzo vind ik dat gewoon moeilijk bij te houden, maarja.

Volgende keer heb ik een review over mijn rode Nix lippenstick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten