dinsdag 5 april 2011

Ma B'day

Als allereerst wil ik zeggen dat ik echt slecht ben, want ik heb echt heel lang geen bericht meer gepost.















Nou nu ver
der over het onderwerp waar ik het over wilde hebben. Ik ben namelijk 5 dagen geleden (op 1 april dus) 15 geworden en nee dat is geen grapje, dat ik ook de reden waarom ik het nu post. Maar ik wilde dus eventjes met jullie delen wat ik allemaal gekregen heb, helaas heb ik er geen foto's bij, maar dat doe ik dan een andere keer wel en van sommige dingen ga ik nog een review doen.

Nou als allereerst heb ik van mijn ouders een 88 palette gehad en een 17-delige kwasten set, echt super leuk, ik wilde dat hebben en anders niks, en ik heb het gekregen dus nu ben ik superleuk.









wat ik voorderest nog heb gehad:
-handcreme van kruidvat eigenmerk
-bodybutter ook van kruitvat eigenmerk
-douchegel van vogue

-essence glossy lipbalm in pink dragon
-Maskertjes; 3d masker, deep moisture hand mask, nose pore strips, skun recovery nourishing mask (choco cacao), invigoration foot scrub en deze zijn allemaal van purederm en dan nog een relaxing en calming lavender mask van skinlite.
-sephora eyeshadow in californian blonde (nr. 10)
-sephora eyeshadow in aspen summit (nr. 23)
- 2x sephora eyeshadow in coffee brown (nr.18) en 2x omdat me zusje hem voor me had gekocht maar een vriendin ook
-primer van sephora
-sleekpalette original
-stijlbijbel van ELLE

























-nyx lipstick in electra 531
-nyx lipstick in louisiana 634
-paarse nagellak chinaglaze in senõrita bonita
-nep wimpers
-zo'n 1 oorbel met bloem eraan
-een luchtje, merkloos
-kruidvatbon van 10 euro
-de hitkrant
-de cosmogirl
-een lippenstift van de urban baroque collectie van catrice in C03 victoria
-catrice oogschaduw duo ook van de urban baroque collectie in C02 feather fan
-gosh oogschaduw quattro in grand passion
-bruin oogpotlood van catrice
-sephora foundation
-essence  iloveberlin liquid eyeliner in 03 buddy bear
-essence multi dimension in 59 purple diamond
-armbandje










en dit was het eigenlijk, dit is echt een heel lange lijst en het erge vind ik is dat ik me kruidvatkaartje al op heb gemaakt en nog een paar producten heb gekocht bij de stapelkortingen van de kruidvat. Daar dan ook maar een lijstje van hè

-silly bands (don't ask me why i just bought it okay!)
-een kaars (weet ook niet meer waarom, maar ik ben hem nu kwijt, juist ja ik krijg het voor elkaar om een kaars kwijt te raken.
-een topcoat van catrice
-maybelline dream mat powder in 04 vanilla rose beige rose
-catrice mineral powder make up in 020 sahara beige
-hema eyebrowpencil in 09
-catrice colour show lipgloss in 070 light my fire
-catrice mineral soft powder rouge in 110 coral sand

Nou dat was mijn lijstje, hope you liked it.

ciao ciao <3

1 opmerking: