dinsdag 29 maart 2011

Face of the day: Coral Wing

Hallo,
Vandaag heb ik een ooglook nagemaakt. Ik wou eigenlijk een inspired look maken, maar ik vond deze zo mooi, dat ik hem eigenlijk gewoon wilde namaken, omdat ik hem wil kunnen nadoen, en nu kan ik dat.

 



Dit is de ooglook die ik heb nagemaakt. Ik vind hem echt heel mooi en schattig. Het is best wel opvallend. Ik heb het ook niet naar school gedragen ofzo. Gewoon voor de leuk. Maar het is wel een leuke look voor een feestje of als je gaat verkleden.



En zo ziet het er dus bij mij uit. Ik vind hem wel heel goed gelukt, en ik had verwacht dat het heel moeilijk zou worden, maar het viel opzich wel mee. Deze look is heel makkelijk te maken. En dat doe je als volgt.

Eerst doe je een oogschaduwbasis op je ooglid. Daarna pak je een koraalkleurige oogschaduw, dat doe je op het bewegend ooglid met een oogschaduwkwast. Met een blendingbrush blend je het een beetje omhoog. Daarna pak een een angledbrush en die doe je in een grijs/bruine oogschaduw, daarmee trek je een strakke lijn in je crease. Dat doe je vanaf de binnenkant naar de buitenkant. Daarna pak je een liquid eyeliner, daarmee trek je een lijn langs je wimperrand en aan het einde een wing. Daarna doe je je favoriete mascara op en dan ben je klaar.

Niet zo moeilijk toch!

Dit zijn de producten die ik voor mijn look heb gebruikt:
-oogschaduwbasis van de Hema
-de koraalkleur uit het oogschaduw palette van Essence I Love Berlin
-Mystery (satin) van MAC
-zwarte liquid eyeliner van Catrice
-pulse lash mascara van MAC in brownette

Ook hoop dat jullie dit een leuke FOTD (Face of the day) vonden.

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi!
    Xx Lulu
    www.silentstories.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my gosh! i love this color. coral has always been a favorite of mine -- this year though, coral is THE color. i love it! great post! and what a fun blog you have here! so much to offer and lots to look at!

    maebell(:

    www.maebellx3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen