maandag 14 maart 2011

Filmpjes op youtube

Hellooo!

Ik heb op youtube een account, doe er op het moment niet echt veel mee. Ik heb er op het moment er ook maar 3 filmpjes op staan. Eentje is van mij en mijn beste vriendin op vakantie in Duitsland. It's kind of a embarrasing video, maar ik vond hem ook wel grappig, dus ik heb hem er gewoon opgezet, haha. Daarnaast heb ik nog een filmpje van ckv en die vond ik wel heel leuk, ik en de meisjes waarmee ik het samen heb gedaan, waren helemaal lacherig enzo. Eigenlijk had het ook een lang filmpje moeten worden, maar daar hebben wij lekker schijt aan en ik vind het wel een leuk filmpje, beetje epic ook. En als laatste is er dan nog een filmpje van een man in een bootje die in de grachten aan het varen was met een muziekdoosje en z'n trompet. Ik had het eigenlijk gefilmd omdat er allemaal mensen in de gracht aan het kijken waren en ik en een vriendin hadden zoiets van, waarom kijken al die mensen de gracht in, dus wij gingen ook kijken en bleek het dus dat er een man in een bootje muziek aan het spelen was en wij dachten, euhm kijkt iedereen hier naar? rare mensen, maar toen heb ik het dus gefilmd omdat het op zich ook wel weer grappig was. Ik zal de filmpjes hieronder zetten en veel kijkplezier (al is er niet zo heel veel om te kijken, haha).

Filmpje van de vakantie in Duitsland




Filmpje van CKV




Filmpje van de man in het bootje



sorry btw van dat geschreeuw van mij op de achtergrond, haha



xxxx Zhané

2 opmerkingen:

  1. Haha, wat deed dat mannetje in de gracht? xD
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @lulu ik heb geen idee, ik denk dat hij zich verveelden ofzo. Hij zei ook dat het iets typisch utrechts was, maar ik woon mijn hele leven al in Utrecht en ik had het nog nooit gezien. haha

    BeantwoordenVerwijderen