woensdag 9 maart 2011

FAKE

Ik was een paar dagen geleden naar wat blogjes aan het kijken en ik kwam toen een blog tegen en die vond ik zo raar en ik had echt zoiets van, wat moet er van je worden als je zo doet. Dat meisje of vrouw van dat blog had d'r borsten laten vergroten en dr lippen helemaal opgespoten en ze is best wel dun en dat ziet er echt niet uit. Ook heeft ze een dieet van babyvoedingspotjes echt vies is dat. Haar blog is http://www.kissies.se/ en het is zweeds. Heel veel jongens zeggen altijd van "jaa en zweedse vrouwen zijn lekker" maar als ik dit zo zie heb ik echt zoiets van, dat meen je toch niet. Maar ik vind het ook best raar dat mensen zich zo helemaal laten ombouwen, dat je zo onzeker kan zijn dat je jezelf wilt veranderen. Dat je dan niet eens blij met je lichaam bent. Maarja zeker effe kijken wat jij ervan vind


xxx

Zhane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten