zondag 27 maart 2011

Mijn voorbeelden.

In het leven neem je veel dingen als voorbeeld, bijvoorbeeld je ouders, je oudere broer of zus, maar ook je vriend(inn)en en beroemde mensen. Ik ga hier vertellen over mijn voorbeelden en dit zijn alleen mensen die beroemd zijn.


Audrey Hepburn


























Audrey Hepburn is mijn voorbeeld omdat ze echt heeel mooi is vind ik. Ze is ook echt een modeicoon. En alles lijkt zo perfect bij haar. Ook is ze mooi van binnen. Ze stond altijd klaar voor andere mensen. En ze was ambassadeur van een goed doel. Ik vind haar echt geweldig. Helaas is Audrey Hepburn al dood.

hier een stukje van de trailer van een film over haar.




en hier een stukje van de trailer van een film van haar




Blair Waldorf (Leighton Meester)



























Blair Waldorf, ik zie haar niet als voorbeeld door hoe ze zich gedraagd tegenover anderen, want dat vind ik weer niet goed, maar ik vind haar stijl zo geweldig. Ze heeft altijd perfect haar en haar bijzondere haarbanden, ik draag ook altijd haarbanden en de elegantie die ze vaak heeft. Ook haar uitspraken vind ik geweldig, want vaak zegt ze ook echt dingen waar je wat aan hebt. Want een keertje zei ze tegen Jenny "You can't make people love you, but you can make them fear you. Ook is Audrey Hepburn haar icoon, dat is wel toevallig.


Miranda Kerr













Miranda Kerr is mijn voorbeeld qua wat voor beeld ik heb bij het perfecte meisje. Zij ziet er namelijk echt perfect uit vind ik. Ze heeft mooie shapes en een mooi gezicht, ik vind haar samen met Doutzen Kroes het mooiste Victoria Secret model. Don't you think she's pretty.

Vanessa Hudgens
























Dan heb ik als laatste nog Vanessa Hudgens, omdat ik haar kledingstijl echt supergaaf vind en omdat ze weet wat haar staat, heb haar namelijk eigenlijk nog nooit op een foto gezien waar ze kleding aanhad dat haar niet goed stond, maar misschien kan ze ook gewoon alles aantrekken. Wat eigenlijk wel grappig is is dat ik echt haat aan haar had eerst, omdat ik een secret crush had op zac efron, maar dat is echt heel lang geleden, toen zat ik nog in de eerste klas of groep acht ofzo. En nu vind ik haar dus echt geweldig.

Nou dit waren dus mijn voorbeelden. Wie is jou grote voorbeeld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten