maandag 19 september 2011

Review: Essence Sunclub eyeshadow palette 02 long beach


Hello guys, vandaag een review voor jullie waar ik zelf nogal excited over ben, gewoon omdat het een budget product is en de kwaliteit echt nog best goed is ook. Ik heb het hier dus over het sunclub paletje van essence.
















Nou, het doosje ziet er opzich best leuk uit, maar door die poppetjes oogt het ook wel weer een beetje cheap. Maar voorderest gewoon leuk en standaard.

















Dan gaan we over naar de binnenkant, het is een soort van spiegelachtig iets op de achtergrond en oogschaduwvierkantjes. Het kwastje vind ik niks en heb ik ook eigenlijk gewoon al weggegooit. Ik kan namelijk echt niet tegen sponsapplicators, heb daar zo'n hekel aan! En dat kwastje aan de andere kan is ook twee keer niks. Maar voorderest wel een mooi palette met naturelle kleuren.




Dan hebben we hier de swatches van de eerste rij. De eerste is een mooie champagne kleur met een mooie shimmer erin, deze is heel mooi om te gebruiken als een highlightkleur. Daarna hebben we een lichtroze kleurtje ook heel erg shimmery en ook heel mooi als een highlight kleur. De derde kleur is een beetje een donkerbruin, de pigmentatie is goed maar op de een of andere manier vind ik deze kleur niet zo. En als laatste de chocolade bruin met een lichte shimmer er in. Eerst was ik enthousiast over deze kleur todat ik hem swatchte. De pigmentatie van deze is wel de slechtste uit het paletje, heel jammer vind ik dit, echt een teleurstelling.

















Deze rij is mijn favoriete vooral de eerste twee. De eerste is heel mooi peachy roze en i love it, maar mijn echte favoriet is toch wel de warm goude kleur, ik vind deze zo mooi en ik had nog geen kleur als deze, nu gebruik ik hem ook elke dag, echt zo mooi vind ik hem. De laatste twee vind ik ook wel mooi, maar dat zijn meer een soort van metallic kleuren.

Beoordeling:

Als je van naturelle kleuren houd is deze echt perfect. Ook qua prijs is het echt een goede aankoop. Ik vind de pigmentatie niet geweldig, maar het is toch goed genoeg om mooie looks mee te maken. Ook blenden de kleuren wel gewoon goed en heeft het niet veel fall out. Het enige nadeel wat ik hieraan vond is toch wel het kwastje, maar die heb ik dus gewoon weggegooit, voorderest gewoon een prima paletje.

Dit oogschaduwpalette krijgt van mij:

★★★★✰ (4 sterren, heel goed)





BYE BYE Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten