dinsdag 27 september 2011

EYECANDY: Zayn Malik







I mean like seriously isn't he like totally cute! Oef, die ogen, en gewoon, tjaa, hij is gewoon knap, haha.




Ik doe dit soort artikelen normaal nooit, maar dit moest gewoon even, aangezien ik mijn ogen niet van hem af kan houden. Maar ik zal jullie dus even voorstellen aan Zayn Malik, misschien ken je hem wel van de jongensgroep One Direction, want ja deze boy kan ook nog is fantastisch goed zingen. Even een grappig feitje, ik dacht namelijk dat deze band one direction heette omdat ze allemaal homo waren, was dus niet zo haha. Ook vind ik zijn kledingstijl echt supervet, ik zie namelijk bijna nooit een jongen hier in Nederland zo goed gekleed. Jammer.





Dus, zayn malik nu 18 jaar, komt uit Engeland en kwam in de groep one direction terecht door xfactor en ze maken nu hele leuke liedjes zoals deze:

What makes you beautiful




En ja, eigenlijk was dit wel weer genoeg informatie over hem, laten we nu maar gewoon naar hem kijken he.










En dan als laatste een grappig gesprekje die one direction hadden op facebook, dit vond ik gewoon leuk om erbij te doen.


Nou dit was totaal weer iets anders, maar dat mag ook wel voor een keertje, en het was leuk.

see you untill next time, Zhané

1 opmerking: