vrijdag 24 februari 2012

Terug van weggeweest.
















pfoee, ik ben wel lang weggeweest. Nouja, eigenlijk had ik niet verwacht dat ik terug zou komen, maar ik mis het schrijven op mijn blog wel, ookal deed ik het niet echt veel, maar ik zit nu ineens weer vol met ideeën en ik heb er echt zin in. Ook al heb ik niet veel followers, ik doe dit toch voor een groot gedeelte voor mezelf. Dan kan ik lekker mijn verhaal kwijt en ik vind het leuk om dingetjes uit te testen. So why not try it again? Eerst dacht ik er ook aan om misschien in het engels een blog te schrijven, maar ik vond dat ik eerst moet kijken of ik deze wel bij kan houden todat ik begin met een engels blog. Later in de avond zal er nog een artikeltje online komen, maar dat zie je dan wel weer.

xxx Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten