dinsdag 28 februari 2012

Mijn favoriete liedjes van het moment.



















Het is weer zo ver, het moment dat ik met jullie mijn favoriete liedjes van nu ga delen. Het zijn deze keer 5 liedjes en allemaal heel verschillend van elkaar.






Another World

Het eerste nummer is van mijn favoriete band, namelijk One direction :). Dit is another world, een liedje die eigenlijk een demo is, dus niet op de cd staat. Eigenlijk vind ik dat best jammer, want ik vind dit wel een van de leukste nummers. Een leuk detail is dat op het einde Zayn "never stop" op een best grappige manier zegt.



Want U Back

Dit is een vriendin van One direction, namelijk Cher Lloyd. Ik vind haar stijl trouwens geweldig, ze is zo schattig. Aan dit liedje vind ik dat "UHH" heel grappig en voorderest gewoon een heel lekker nummer. Cher Lloyd met Want u back.




Down with the trumpets

Rizzle kicks, twee grappige jongens die ik heb ontdekt, omdat ik tegenwoordig heel veel engelse radio luister en ze maken echt super vette nummers. De liedjes hebben een beetje een dance, maar ook best een gek sfeertje, i love it.




Nothing is real but love

We blijven nog eventjes bij de engelse muziek, ja het valt mij ook op dat het alleen maar engelse mensen zijn. Dit liedje is zo mooi. Rebecca Ferguson, een vrouw met een dijk van een stem, het lijkt zelfs wel een beetje op Aretha Franklin. Maar echt geweldig vind ik haar.




Just Tonight

Dan als laatste The Pretty Reckless en geen engelse muziek. De leadsinger van deze bang is taylor Momsen, die je misschien wel kent van Gossip Girl. Ik ben echt verslaafd aan dit nummer, een beetje rock. Dit liedje is wel weer echt heel anders dan de andere liedjes.


Dit was het, ik hoop dat het een beetje interessant was.

xx Zhané

3 opmerkingen: