donderdag 1 maart 2012

Cute couples.




























Cute Couples, je komt ze overal tegen. En het enige wat het met je doet is verlangen naar een relatie net als die van hun.


Ik word helemaal doodgegooit met plaatjes van schattige stelletjes, vooral op tumblr. Ook op straat en op school kom ik ze ofcourse vaak tegen. In eerste instantie wil ik dan zelf ook een relatie, maar ik word er op de een of andere manier ook wel weer vrolijk van, omdat die mensen gelukkig zijn en dat stralen ze ook uit. Liefde is zo iets moois.



 

Ik vind deze foto echt lief en ook mooi, zo onderwater genomen.



Ik vind dit koppel in de film zoo schattig en een brok in je keel bij het deel dat de vrouw doodgaat, ook al is het nep, haha


Een van de leukste en emotioneelste films die ik ooit heb gezien en ook hier weer, perfect schattig koppel






Ik vind hun zooo leuk samen, zij zijn definitly het leukste koppel op youtube.





Dit is ook een leuk koppel, maar ja ik weet niet, die andere vind ik veel leuker samen.




Aah het meisje in dit filmpje heeft zo'n schattige stem. Dit koppel is ook grappig samen, ik heb me echt kapot gelachen, haha.


Welk koppel vind jij het schattigst en/of leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten