vrijdag 3 juni 2011

CKV: Remake fashion

Dinsdag heb ik met school CKV dag gehad, was best wel euhm ja hoe zal ik het zeggen. Ik was best wel verveeld op het einde.
Maar de eerste workshop die we hebben gedaan was wel leuk. Dat was namelijk remake fashion, en daarvan was de bedoeling dat je van oude kleding, een nieuw kledingstuk maakt maar het niet op de manier hoe je het moet dragen, dus bijvoorbeeld een mauw is dan je kraag ofzo. Nou dat is dus wat wij hebben gedaan, hier een paar foto's ervan.














En dit is het uiteindelijk geworden, je denkt misschien. Hallo, dat is toch niet wearable, maar dat was ook niet de bedoeling dus ja ik vond het wel geslaagd. Ik heb dit samen met mijn vriendinnetjes Nikita en Sarah gedaan en het was gezellig. (Enne Nikita is een hippie)


Dikke kus

Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten