donderdag 30 juni 2011

The little things in life that makes you smile.


What makes you happy these days? Een vraag waar ik vaak over nadenk, waar word je nou echt gelukkig van? Ik bedoel mensen zeggen soms dat ze gelukkig worden van veel spullen hebben of een nieuw item dat ze net hebben gekocht, maar er zijn andere dingen in het leven die veel belangrijker zijn dan het hebben van een i phone of een zwembad in je tuin.




Je kan namelijk ook wel zonder die dingen. De kleine dingen in het leven daar word je pas echt gelukkig van.

Kleine dingen waar je gelukkig van word:

- Beseffen dat je eigenlijk al best veel hebt, vergeleken met arme mensen
- Als je wakker word de vogeltjes horen fluiten en zonnetje door de ramen



- Beseffen dat je vrienden en familie hebt die van je houden en die er voor je zijn en waar je je verhaal aan kwijt kan.
- Wanneer je eindelijk na een jaar school vakantie hebt
- De zon schijnt en je gaat met je vrienden naar het strand, plas of meertje
- In de lente als de bloemetjes mooi bloeien



- Als je iets hebt gedaan waar je trots op bent
- Als je iemand anders blij kan maken door iets voor die persoon te doen
- Een knuffel krijgen


- Als mijn vader mij vroeger ging voorlezen
- In de winter een kop warme thee, koffie of chocolade melk drinken.
- en nog veel meer

Het zijn gewoon de dingen die je persoonlijk heel fijn vind of wat je doet denken aan iets dat je heel leuk vond.

Ik denk dat je daar gewoon is heel goed over na moet denken, welke kleine dingen word jij gelukkig van?

kusjes,

Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten