woensdag 8 juni 2011

Mode en ik


Mode is een hobby, maar ook een passie van mij, waarom? Omdat het altijd verschillend is en omdat mijn moeder modevakschool heeft gedaan en ik van jongs af aan al dingen heb meegekregen.
Ik hou er van kijken naar Haute Couture, de meeste dingen daarvan vind ik niet echt wearable, maar ik denk dat je dat ook moet vertalen naar je eigen modetaal, dat je er iets eigens van maakt.



Ook denk ik dat mode een manier is om emotie uit te drukken of te laten zien wie je bent. Mensen laten op die manier ook zien dat mode niet alleen kleren aan hebben, maar dat het ook een betekenis kan hebben of iets laten zien. Voor dat soort mensen heb ik echt respect, want zij dragen gewoon wat ze zelf mooi vinden en trekken zich niks aan van wat andere mensen vinden. Want zij zijn gewoon zichzelf





Ik hou ook heel erg van de laatste trends lezen in tijdschriften of op fashionblogs kijken en op lookbook outfits kijken. Ik vind het ook leuk om tekeningen te maken van outfits, bijvoorbeeld dingen die ik op straat heb gezien of op tv. Of iets dat ik gewoon in mijn hoofd heb dan zet ik het op papier. Deze heb ik vandaag getekend op school toen ik me verveelde.




Nou en dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Ben voorderest trouwens heel druk met school, laatste weken en moet nog zoveel inleveren stress all over the place.

Kusjes Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten