vrijdag 8 juli 2011

review: Eveline cosmetics mascara gigantic volume



Vandaag heb ik een review over een mascara waar je waarschijnlijk nog nooit van hebt gehoord, dat komt waarschijnlijk omdat dit merk uit Polen komt. Het heet Eveline cosmetics en het is alleen op internet verkrijgbaar volgens mij.
Zelf had ik er ook nog nooit van gehoord todat een paar van mijn vriendinnen deze mascara hadden. Ik vroeg me af waarom ze allemaal dezelfde mascara hadden. Ze hadden de mascara gratis via internet besteld, dus ik dacht waarom ook niet, gratis een mascara testen kan geen kwaad en ik dacht dat het ook wel leuk was om er een artikeltje over te schrijven.

Wat beloofd het?

In de lijn van Eveline cosmetis is de gigantic mascara met combo bursh met de beste prijs kwaliteitsverhouding.
- Direct tot 10x meer volume van je wimpers
- Blijft tot wel 16 uur exact het volume behouden zoals jij hem hebt aangebracht
-100% makeup precisie
- Geen klontjes


bron:evelinecosmetics.nl


Ik vind dat ze wel veel beloven. Maar ik heb hem uitgetest en zo kun je zien of het goed werkt of niet goed.







Bloot oog




















Oog met de mascara



Beoordeling:

Okee, je ziet wel duidelijk verschil, want mijn wimper lijken wel langer en het geeft ook wel volume, ook heb ik geen klontjes zie ik en separeert hij goed. Een nadeel van deze mascara vind ik dat de verpakking echt lelijk is, het ziet er heel cheap uit.

Deze mascara krijgt van mij:

★★★✰✰ (3 sterren, goed)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten