dinsdag 12 juli 2011

Face of the day: Smoking aubergine


Vandaag heb ik voor jullie een Face of the day, het is een paarsblauwachtige ooglook en ik vind hem zelf echt pretty.
Zelf vind ik hem tussen draagbaar en naar feestjes dragen in.



Als eerste heb ik een oogschaduwbasis aangebracht zodat de oogschaduw niet gaat "creasen". Daar overheen heb ik een wit oogpotlood aangebracht zodat de kleuren meer naar voren komen. Op mijn ooglid heb ik een beige/huisdkleurige kleur aangebracht. Aan de buitenste helft heb ik paarse oogschaduw aangebracht. Dan in mijn crease de zelfde paars en dan nog samen met donkerblauw, waardoor het een beetje diepte kreeg. Dezelfde kleuren als in mijn crease heb ik ook onder mijn oog aangebracht. Onder mijn wenkbrauw heb ik nog een matte nude kleur aangebracht en diezelfde kleur heb ik ook in mijn ooghoek gedaan. Om de look af te maken heb ik nog eyeliner en mascara op aangebracht.


Wat ik zo mooi vind aan deze look is de combinatie met het nude en de felle paars.

Lijst van gebruikte producten:

- Sephora foundation gemengd met mijn moisturizer (ik hou in de zomer niet van alleen foundation)
- Maybeline dream matte powder 
- Catrice blush in Tickled pink van de LE expect the unexpect collectie
- Hema eyeshadow base
- Catrice kohlpotlood de witte (ik heb de naam er al afgeslepen)
- Sleek palette in storm de beige kleur en de donker blauw
- Sleek palette in original de paarse kleur en de donkerblauw 
- Catrice eyeshadow in Sandy beach van een LE strandcollectie
- Catrice geleyeliner in Black jack with jack black
- maybeline kohlpotlood en naam is er van af versleten
- MAC pulse lash mascara in brownette en daar overheen de catrice best length ever mascara zodat het zwart was i.p.v. bruin

Ik hoop dat jullie deze look een beetje leuk en mooi vonden.

xxx Zhané 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten