zondag 10 juli 2011

LOOKBOOK.NU

Ik ben modeaddicted en kan dus urenlang naar kleding kijken. Ook vind ik een website helemaal geweldig, namelijk Lookbook
Ik denk dat veel mensen deze site al kennen, maar ik wilde het er gewoon over hebben.
Ik kijk namelijk altijd op deze site, dat is ook het eerste wat ik kijk als mijn computer aangaat. Eigenlijk een soort van daily routine. Hij staat dan ook vooraan bij mijn favorieten.

Als ik naar al die outfits kijk, droom ik helemaal weg en vaak sla ik dan ook een paar outfits op, op mijn computer, zodat ik de outfits later na kan tekenen of als ik leuke kledingstukken zie ik dan een vergelijkbaar kledingstuk ook wil hebben.

Dit heb ik bijvoorbeeld met de oversized bloesjes



















Schattige jurkjes




















Een Satchel tas

















Een turban (dat ding dat ze op d'r hoofd draagt)
























En nog veeeel en veel meer. En al deze dingen ben ik dus naar opzoek en als ik precies heb gevonden wat ik wil, dan koop ik het. Al vind ik een turban wel een beetje gewaagd voor mij nog, dus daar wacht ik nog eventjes mee.

En ik blijf het steeds zeggen, maar sorry dat ik zo weinig post, want ik ben een beetje inspiratieloos, maar dat komt wel.

Lots of LOVE

Zhané

2 opmerkingen:

  1. ik ben ook lookbook verslaafd! zelf heb ik het niet, maar gewoon de inspiratie is leuk om te zien, en dan krijg ik een heel erge drang naar winkelen haha, zoals nu. inspiratie komt vanzelf!

    jesuisynske.tk

    BeantwoordenVerwijderen