zaterdag 30 juli 2011

guilthy pleasure: Tumblr


Yes, that's my new addiction. Tumblr. Ik ben zooo verslaafd hieraan, en dat is ook de reden dat ik geen artikelen meer heb geplaatst en dat is eigenlijk best wel erg vind ik. Maarja
het is ook zo amazing, want je komt allemaal mooie maar ook grappige plaatjes tegen. Ook kom je veel mooie teksten tegen. Dingen die je aan het denken zetten of dingen die je herkend.

Op mijn tumblr laat ik dingen zien die ik mooi vind of die omschrijven wie ik ben, ik denk dat dat bij veel mensen het geval is op hun tumblr. Want ze rebloggen dingen die ze aanspreken. Voor het grootste deel heb ik grappige dingen (omdat ik heel erg van lachen hou) of dingen die met mode te maken hebben. Ook ben ik helemaal fan van gif bestandjes, dat zijn die plaatjes die bewegen.

Hier komen een paar plaatjes van mijn tumblr:















Elle mijn favoriete tijdschrift, al vind ik deze wel vaak te duur eigenlijk.





















Van mijn favoriete serie gossip girl
















omdat ik patrick eigenlijk veel grappiger vind dan spongebob

















Een hele leuke outfit en een leuke actrice/zangeres.














en de herkenbare dingen

eigenlijk vond ik dit wel weer genoeg plaatjes, sorry dat dit eventjes zo'n makkelijke post is, maar ik ben bezig met een filmpje en ik heb deze week heel veel gewerkt, maar ik probeer er regelmaat in te houden.

Dit is trouwens mijn tumblr I'll eat your unicorn

xxxxx Zhané

Geen opmerkingen:

Een reactie posten