woensdag 3 augustus 2011

Favoriete van de maand Juli



Hallo, dit is de favoriete van de maand juli, ik heb deze keer niet alleen make - up maar een beetje van alles, zoals accesoires, shirtje, beautyproducten en muziek.




















Dit zijn mijn favoriete beautyproducten.

~ Lee stafford poker straight flat iron protection shine mist: Een heel fijn product omdat het zorgt dat je haar niet pluist en het beschermt je haar tijdens het stijlen en je krijgt een mooie glans over je haar heen. Dit maakt hij dus ook allemaal waar en omdat ik heel moeilijk haar heb om te stijlen zoek ik goeie producten om dit mee te doen en deze doet het perfect dus ik ben helemaal gelukkig.

~ The Body Shop Body mist Japanese blossom. Een heel fris en zomers geurtje om eventjes tussendoor op te spuiten. Ik ben echt helemaal verliefd op dit geurtje ik spuit het dan ook echt overal op, het is ook niet een zware geur en hij blijft best lang hangen.

~ Nagellak remover van de kruidvat. Een hele goeie nagellak remover, hij haalt met een klein beetje remover het er best wel snel af en je nagels zien er daarna nog heel verzorgt uit, meestal heb ik namelijk bij nagellak remover dat er na een tijdje zo'n witte waas op zit, dat heeft deze dus niet.














Favoriete make-up producten:

~ Sleek palette in storm. Is heel goed gepigmenteerd en ik gebruik hem echt non-stop want er zitten hele naturelle kleurtjes in, maar ook heel veel donkere kleuren. Dus je kunt een natuurlijke look maken, maar ook een smokey party look.

~ Nyx lipstick in Louisiana. Een felroze lipstick die ik zelf heel mooi vind omdat ik tegenwoordig heel erg into felle kleurtjes ben, deze blijft ook nog is redelijk lang zitten en staat mij heel goed vind ik zelf.

~ Essence 50's reloaded lipstick in i'm sailing. Een mooie zalmkleurige lipstick die heel natuurlijk oogt, de pigmentatie van deze lipstick is wat minder, maar ik denk dat dat juist bij mij wat mooier staat omdat ik niet zo goed die hele lichte kleurtjes kan hebben omdat ik getint ben.

~ Maybeline dream satin liquid in sun beige. De beste foundation die ik ooit heb gehad. Ik ben hier heel erg over te spreken. Hij dekt heel goed en hij blijft lang zitten. Heel vaak kan ik ook geen foundations vinden in mijn kleur en deze is echt precies mijn kleur en het is ook een soort mouse, echt heel tevreden ben ik hier over.

~ MAC powder blush in Fleur power. Een heel mooie kleur die goed bij mijn huidskleur past en heel erg gepigmenteerd is. Ik vind hem echt prachtig en hij staat zo goed, ik denk dat deze kleur echt iedereen staat, omdat hij zo mooi fel is kan je hem zwaar aanbrengen voor een heftige look maar ook heel rustig en natuurlijk.

~ The Body shop lipbutter in Wild cherry. Okee ik moet eventjes heel rustig doen, want ik ben zooo enthousiast hierover. Ik vind hem zooo ongelovelijk lekker ruiken. Ik wou dat iedereen hem eventjes kon ruiken. Hij is echt fantastisch! Ik blijf deze maar opsmeren. Ik ben eigenlijk sowieso wel te spreken over de producten van de body shop. Ik heb ook een love your body card.


















Het beachboek van ELLE. Meestal haal ik die van de cosmogirl, wat ik ook gedaan heb, maar ik vind deze echt veel en veel leuker. Heb echt de hele vakantie hier al plezier van. Ik kan hier echt duizend keer in bladeren. Er zitten hele leuke fashion tekeningen in van onder andere de beroemde piet paris. Ook zitten er leuke spelletjes in. Het is niet speciaal voor tieners, wat het eigenlijk ook wel weer leuk maakt. Want er zitten niet van die gemaakte tips in zoals van die ga zwemmen met je vriendinnen, want dat kan ik zelf ook wel bedenken, hier staat dan weer in dingen over hoe je met haarlak een mug dood kan maken of met je BH een auto deur open maken, echt zo leuk bedacht. I love it.

















Mijn favoriete topje, gekocht bij de H&M in de sale, ik hou echt van dit shirt, vooral dat leuke detail op de achterkant, met hele leuke kraaltjes. Ook is hij heel los, waardoor hij een beetje zo'n oversized look krijgt.

















Dan hebben we nog mijn favoriete sieraden. We beginnen bij mijn bambi ketting. Die ik had gekocht, maar toen was het hangertje kwijt geraakt, geen idee hoe het kan, misschien ergens blijven haken ofzo, geen idee. Hij was zo geliefd door mij dat ik hem maar nog een keer gekocht heb en daar heb ik ook absoluut geen spijt van want ik hou van bambi. Ook vind ik dat hij er heel vintage uitziet. Daarna hebben we de ring in de vorm van een vis, deze is echt te leuk, ik heb eigenlijk ook nog nooit een ring van een vis gezien, altijd eentje van een slang of een uil ofzo, maar ik vind deze vis eigenlijk veel leuker. Deze ziet er ook heel vintage uit. Dan als laatste nog mijn two-finger-ring.  Deze ring is heel speciaal ten eerste omdat er love op staat en ik ben vervuld met liefde, haha. En omdat ik wat probleempjes heb gehad met deze ring, maar dat maakt niet uit want ik vind hem echt super mooi en ben er blij mee.

















Dan hebben we nog mijn favoriete snoepje. Ik hou eigenlijk niet van snoepjes. Nu is iedereen verbaast zo van waaaat wie houd er nou niet van snoepjes, nou ik dus. Maar okay, ik hou van dit chocolaatje, Chokotoff van Cote d'or. Gewoon omdat het lekker is en gewoon omdat het kan.


Dan als allerlaatste nog 2 liedjes, en hier dus geen foto's bij.



Als eerste heb ik hier dus een liedje van Selena Gomez, Love you like a lovesong. Ik vind dit echt een heel vrolijk liedje, waarin verschrikkelijk mooie make-uplooks in voorkomen.





Dan nog een remix met allemaal verschillende liedjes erin. Allemaal hits van 2011. Ik vind dit een hele goede mix, alles loopt heel goed in elkaar over en het heeft een lekkere beat erin. Het is een mix van dj earworm die heel vaak dit soort remixen maken.

Dit was mijn favoriete van de maand Juli, en het is een grote lap tekst, ik snap het eigenlijk ook wel als mensen zoiets hebben van " nou ik ga dat echt niet doorlezen hoor. " Hope you enjoyed it.

3 opmerkingen: