vrijdag 5 augustus 2011

Ik hoopte dat deze dag nooit zou komen



De confrontatie, het moment dat ik me realiseerde dat mijn vakantie al over de helft is. En dit realiseerde ik me omdat deze enge doos bij mij thuis werd geleverd.


Je raad natuurlijk al wat hier in zit.

Juist, mijn boeken. Pfff... En ik wil nog lang niet naar school, ik geniet net van mijn vakantie, begin er ook net een beetje in te komen en nu word ik dus geconfronteerd met het feit dat ik straks weer naar school moet. En daar heb ik dus helemaal nog geen zin in. Ik moet nog plezier maken, logeren, veel afspreken en feesten. Ook wil het weer nog niet helemaal meewerken, het is nog niet eens een hele week zoomers geweest. Ik vindt het gewoon zo jammer dat het al zo snel over is, terwijl het schooljaar zo langzaam lijkt te gaan.

Valt dat jullie ook al zo op? mij namelijk wel.

Nouja, geniet nog van je vakantie nu het nog kan.

(dit klinkt net alsof de wereld ten onder gaat, maar dat is natuurlijk niet zo hè)

xxxx Zhané

1 opmerking: